SelskaberpåBalkoenen_tilpasset copy.jpg
Det bedste vignet_hvid.png
ARRANGEMENTER

LOKALERNE ER EN OPLEVELSE FOR SIG

Froggy’s eksklusive møde- og selskabslokaler i Odense, BALKONEN, huser hvert år en masse forskellige arrangementer lige fra bryllupsreceptioner til babyshowers samt alskens firmaevents fra den årlige julefrokost til sommerfester.

Disse yderst eksklusive og smukke festlokaler i Odense kan danne rammen om netop dit næste arrangement, hvor kun fantasien sætter grænser.

Det bedste vignet_hvid.png
 

WEEKEND BRUNCHBUFFET

Har I lyst til at nyde vores velkendte og populære Froggy’s brunchbuffet i vores smukke og eksklusive selskabslokaler på BALKONEN?

Skal du afholde et arrangement så dækker vi op til en af Odenses bedste brunchbuffeter med alt hvad et lille brunchhjerte kan begære - fra alt det lune, friske salater, små delikatesser til friskbagt brød og søde friske konditorkager. 
Hele fornøjelsen foregår på BALKONEN, hvor I har privatliv i eksklusive omgivelser. 
Vi har sammensat nogle Brunchpakker som med fordel kan vælges for dig der elsker at "gøre" det langsomt og nyder de mange lækre delikatesser grundigt.

 

LUKSUS BRUNCH
Brunchbuffet - inklusiv drikkevarer (filterkaffe, the, kakao, æble- og appelsinjuice)

499,- pr. pers. min. 20 pers.

 

CHAMPAGNE BRUNCH
Brunchbuffet inklusiv drikkevarer (filterkaffe, the, kakao, æble- og appelsinjuice) og 1 glas Champagne/ Mimosa

599,- pr. pers. min. 20 pers.

 

JULEFROKOST

Har du husket at booke årets julefrokost i Odense?

Det er ved at være tid til at planlægge årets julefrokost - både firmafesten men også din private, så du kan sikre dig en uforglemmelig aften for dig og dine gæster.Hold årets julefrokost i Odense centrum - enten i hyggelige rammer i restauranten eller i BALKONENS eksklusive og smukke lokaler på 1. salen. Med en udsøgt julebuffet ad libitum, der indeholder alt hvad dit lille julehjerte kan begære samt muligheden for tilkøb af vand/vin/øl ad libitum, er der lagt op til en eventyrlig aften i eventyrets hjemby, Odense.

549,- pr. pers. ·

849,- inkl. vand/vin/øl ad libitum 

JULEFROKOST BALKONEN_web.jpg
Conference Room
New Year Decorations

NYTÅR 2022

Skal du fejre Nytårsaften i Odense midtby?
Så er du kommet til dette rette sted.
Hvert år springer glade odenseanere ind i det nye år hos os både i Caféen blandt andre glade gæster, men også i vores selskabslokaler på BALKONEN. 
Er du blot på udkig efter en udsøgt Take Away nytårsmenu i Odense til din nytårsfest?
Så tilbyder vi også din nytårsmenu som både Take Away og Catering til din helt egen nytårsfest.
Kontakt os for en uforpligtende snak om netop din nytårsfest.

 

DINNER DAYS I ODENSE  2022!

“Froggys Café  er en af Odenses mest elskede spisesteder, og det er ikke uden grund. Den gode service, lækre mad og hyggelige atmosfære får gæsterne til at vende tilbage igen og igen.” 
Så er DinnerDays i Odense tilbage og vi er naturligvis med igen efter den store succes det var sidste år. 

I år vender vi tilbage med en Dinnerdays menu bestående af:

FORRET:

Fyldt rødspætte med hummerbisque, spinat, svampe, grøn olie og surdejsbrød

HOVEDRET

Ribeye med kartoffelkroket, årstidens grønt og enten madagaskar-pebersauce eller whiskysauce

DESSERT
Cremè brûlée med hindbærsorbet og knas

 

Pris 245,- pr. person
(Menuprisen og evt. tilkøb tillægges et gebyr)

 

TILVALG
Vinmenu
250,-

 
 
Bryllupskage_web.jpg

BRYLLUPPER

Skal du giftes? 
Og mangler du smukke lokaler til bryllupsreceptionen i Odense centrum?
Så har vi vores unikke og eksklusive festlokaler til din bryllupsreception midt i Odense, BALKONEN, som er hele førstesalen på Froggy’s -

med plads til op til 70 siddende gæster.
Har du brug for en skræddersyet bryllupsreception? 
Så kan vi også klare det for dig, så I får en helt

fortryllende dag lige efter jeres ønsker. 
Det kan være tidskrævende at finde de rigtige festlokaler til bryllupsreception i Odense, som har alt hvad hjertet begære,

men vi har både lokalerne og erfaringen. 
Ring eller skriv til os for en uforpligtende snak om jeres ønsker for den store dag.

Pris fra 5000,- 

Conference Room

BABY SHOWER

“Er det en dreng eller en pige?”
Det er nok et af de mest spændende spørgsmål at få svar på, når man venter sig. Og det er en stor og begivenhedsrig dag, som vi elsker at sætte rammerne omkring, hvor I ikke skal tænke på andet end at nyde dagen, hinanden og jeres gæster. 
Resten sørger vi for!

Så skal du holde babyshower fest i Odense?
Så er vores smukke og eksklusive lokaler på BALKONEN de ideelle festlokaler til netop jeres babyshower, så I får den babyshower I drømmer om.
Kun fantasien sætter grænser for den store dag og vi har omgivelserne og erfaringen, så ring eller skriv endelig for en uforpligtende snak om jeres store dag.

Pris fra 5.000,-

Babyshower01_web_edited.jpg
 
 
Baby in Baptism Clothes

BARNEDÅB/

NAVNGIVNINGSFEST

“Hvad skal barnet hedde?”
Det er en unik dag for jer som nybagt familie og den første store begivenhed i barnets liv og skal fejres på fineste manér. 

 

Skal I holde barnedåb i Odense? 
Eller måske blot en navngivningsfest?
Så er vores smukke og eksklusive lokaler på BALKONEN de ideelle festlokaler til netop jeres barnedåb- eller navngivningsfest. Vi vil gøre vores aller ypperste for at I får en enestående og smuk barnedåbsfest, hvor det eneste I skal tænke på er jeres lille nye familie og glade gæster - og så tager vi os af resten.
Hold jeres barnedåb i Odense midtby i smukke og eksklusive lokaler på BALKONEN. Måske med en god brunchbuffet, frokost eller noget helt tredje? 

Kun fantasien sætter grænser for hvordan jeres store dag skal være og vi står til fuld rådighed, så ring eller skriv endelig for en uforpligtende snak om jeres ønsker.

 

Pris fra 5.000,-

Conference Room

MINDESAMMENKOMST

Mindehøjtidelighed, mindesammenkomst, bisættelse, gravøl, begravelseskaffe...

Uanset hvordan I vil mindes en af jeres kære, så har vi private, smukke og eksklusive omgivelser til netop dette - med egen indgang. På BALKONEN kan I være helt jer selv og få roen til at mindes i denne svære tid.

Skal du holde mindehøjtidelighed i Odense? Så lad os stå for jeres sammenkomst. 

Vores uddannede personale vil tage godt imod jer og sørge for at skabe den helt rette og ønskede stemning med hvide duge, friske blomster og netop den forplejning I ønsker jer.

Alt I skal koncentrere jer om, er at være med jeres kære og så tager vi os af resten.

Ring eller skriv for en uforpligtende snak om jeres sammenkomst, så griber vi den derfra og følger det helt til dørs for jer.

Pris fra 5000,- 

Alcohol Glass
 
28926D84-2CBD-43CB-9340-9F3B95C66BF4_1_201_a.jpg

FIRMAFEST

Skal du holde firmafest? 
Og står du og mangler eksklusive selskabslokaler i Odense til din næste firmafest?

 

Måske du skal afholde julefrokost, sommerfest, jubilæum eller noget helt fjerde. Uanset hvilken firmafest du skal afholde, så kan vi facilitere dette i vores smukke festlokaler midt i Odense gågade. 

Har du særlige ønsker, så imødekommer vi gerne disse, så du får en uforglemmelig fest.

Pris fra 5.000,-