top of page
  • Facebook
  • Instagram
Det bedste vignet_hvid.png

ARRANGEMENTER,
SELSKABER & MØDER

LOKALERNE ER EN OPLEVELSE FOR SIG

BALKONEN er Froggy’s eksklusive selskabslokaler midt i Odense. BALKONEN udgør hele Froggy’s 1. sal og kan have op til 70 siddende gæster.
 

Du kan forvente de ypperste omgivelser, som kan få enhver til at føle sig motiveret til en festlig aften eller til dagens program i disse eksklusive møde- og selskabslokaler i Odense.Lokalerne er moderne indrettet, interiøret i høj kvalitet, med fuldt AV udstyr og ikke mindst udsøgt mad kokkereret af vores højtuddannet personale på sæsonens lokale friske råvarer serveret af vores dygtige og altid smilende tjenere.

Det bedste vignet_hvid.png
IMG_4039_edited.jpg
_MG_1512 2.jpg

WEEKEND BRUNCHBUFFET

Har I lyst til at nyde vores velkendte og populære Froggy’s brunchbuffet i vores smukke og eksklusive selskabslokaler på BALKONEN?

Skal du afholde et arrangement så dækker vi op til en af Odenses bedste brunchbuffeter med alt hvad et lille brunchhjerte kan begære - fra alt det lune, friske salater, små delikatesser til friskbagt brød og søde friske konditorkager. 

Hele fornøjelsen foregår på BALKONEN, hvor I har privatliv i eksklusive omgivelser. 

Vi har sammensat nogle Brunchpakker som med fordel kan vælges for dig der elsker at "gøre" det langsomt og nyde de mange lækre delikatesser.

 

LUKSUS BRUNCH
Brunchbuffet - inklusiv drikkevarer (filterkaffe, the, æble- og appelsinjuice)

499,- pr. pers. min. 20 pers.

 

BRUNCH MED BOBLER
Brunchbuffet inklusiv drikkevarer (filterkaffe, the, æble- og appelsinjuice) og 1 glas bobler/ Mimosa

 

599,- pr. pers. min. 20 pers.

WEEKEND BRUNCHBUFFET
BRYLLUPPER

BRYLLUPPER

Skal du giftes? 
Og mangler du smukke lokaler til bryllupsreceptionen i Odense centrum?
Så har vi vores unikke og eksklusive festlokaler til din bryllupsreception midt i Odense, BALKONEN, som er hele førstesalen på Froggy’s -

med plads til op til 70 siddende gæster.
Har du brug for en skræddersyet bryllupsreception? 
Så kan vi også klare det for dig, så I får en helt

fortryllende dag lige efter jeres ønsker. 
Det kan være tidskrævende at finde de rigtige festlokaler til bryllupsreception i Odense, som har alt hvad hjertet begære,

men vi har både lokalerne og erfaringen. 
Ring eller skriv til os for en uforpligtende snak om jeres ønsker for den store dag.

Pris fra 5000,- 

Bryllupskage_web.jpg
BARNEDÅB & BABYSHOWER
Conference Room
Babyshower01_web_edited.jpg

BARNEDÅB & BABYSHOWER

“Er det en dreng eller en pige?”
"Hvad skal barnet hedde?"
Det er nok mest spændende spørgsmål at få svar på, når man venter sig og når barnet er kommet til. Og det er begge en stor og begivenhedsrig dag, som vi elsker at sætte rammerne omkring, hvor I ikke skal tænke på andet end at nyde dagen, hinanden og jeres gæster. 

Resten sørger vi for!

Så skal du holde barnedåb eller babyshower fest i Odense?

Så er vores smukke og eksklusive lokaler på BALKONEN de ideelle festlokaler til netop jeres fejring, så I får den fest, I drømmer om.

Kun fantasien sætter grænser for den store dag og vi har omgivelserne og erfaringen, så ring eller skriv endelig for en uforpligtende snak om jeres store dag.

Pris fra 5.000,-

KONFIRMATION

KONFIRMATION

Så er det snart den helt store dag for din teenager!

Har I fundet lokale, tjek på menuen, borddækning og alt det midt imellem?
 
Lad os stå for den store dag og sørge for dit barn får den bedste dag muligt. Vi har vores smukke loakler, +25 års erfaring og uddannet personale til at sørge for alle går glade og mætte hjem og har fået en oplevelse, de sent vil glemme.

Hvis I sørger for at booke dagen, så sørger vi for resten!

Giv os et kald allerede i dag, hvis I vil sikre her BALKONENS smukke- & private lokaler. 

Pris fra 5.000,-

MINDESAMMENKOMST
Conference Room
Alcohol Glass

MINDESAMMENKOMST

Mindehøjtidelighed, mindesammenkomst, bisættelse, gravøl, begravelseskaffe...

Uanset hvordan I vil mindes en af jeres kære, så har vi private, smukke og eksklusive omgivelser til netop dette - med egen indgang. På BALKONEN kan I være helt jer selv og få roen til at mindes i denne svære tid.

Skal du holde mindehøjtidelighed i Odense? Så lad os stå for jeres sammenkomst. 

Vores uddannede personale vil tage godt imod jer og sørge for at skabe den helt rette og ønskede stemning med hvide duge, friske blomster og netop den forplejning I ønsker jer.

Alt I skal koncentrere jer om, er at være med jeres kære og så tager vi os af resten.

Ring eller skriv for en uforpligtende snak om jeres sammenkomst, så griber vi den derfra og følger det helt til dørs for jer.

Pris fra 5000,- 

MØDER

MØDER & KONFERENCER

Er du på udkig efter eksklusive lokaler til møder og konferencer i Odense?

Så har vi de helt rigtige eksklusive lokaler med fuldt AV udstyr og forplejning – eller uden, hvis du blot har brugt for smukke lokaler til dit møde eller konference i centrum af Odense.

Skal I blot have en morgenbolle og lidt kaffe eller måske lidt lækkert bagværk fra husets eget konditor?

Vi kan sammensætte dit møde eller konference, så I får lige netop dén oplevelse I ønsker jer.

Skal

IMG_4039_edited.jpg
FESTER & SELSKABER
Round table.jpg

FESTER & SELSKABER

Skal du holde fest? Og står du og mangler ekslusive selskabslokaler i Odense til din næste fest?

Måske du skal afholde firmafest, bryllupsreception, babyshower, barnedåb, mindehøjtidelighed, jubilæum eller noget helt andet. Uanset hvilket selskab du skal afholde, så kan vi facilitere dette i vores smukke festlokaler midt i Odense gågade.

Har du særlige ønsker, så imødekommer vi gerne disse, så du får en uforglemmelig fest.

ARRANGEMENTER
Conference Room

ARRANGEMENTER

Vi afholder forskellige udsøgte events og arrangementer i vores eksklusive møde- og selskabslokaler på BALKONEN. Alt lige fra Champagne & Østers aften, Afternoon Tea Party til Halloween Kage Party og meget mere, hvor der er kræset om detaljen og den formidable smagsoplevelse.

Du kan altid holde dig opdateret herunder om kommende events samt din købe billet her.

Tepotter.jpg

DÈT SIGER KUNDERNE OM OS

Peek a boo Balkonen_web.jpg

“Vi var til "Dinnerdays” fredag den 18/2. Det var samlet set en supergod oplevelse, det var så lækkert at sidde i "The Balkony". Vi fik virkelig værdi for pengene! Suppen til forretten var lidt for krydret til vores smag, men hovedret og dessert var perfekt afstemt og tilberedt og særdeles velsmagende. Vinmenuen var fint afstemt til maden. Kan kun anbefales.

— John, 18. februar 2022 –

Det var i forbindelse med min datter's fødselsdag. Vi fik alle en dejlig oplevelse. Lækre og høj kvalitet kager, te og champagne. Smuk dekoration. God service.

— Maryam, 7. november 2021

bottom of page